MemBER- MemBER Koi

Leave ur link here::

~We are soulmate to each other~

Nur Qaisara Adelia

Sunday, November 30, 2014

Happy 9 month old Sara~~

Assalamualaikum u.ol

Alahai lame amat x update entry..lappy wat hal lagi..xmau hidup plak kali ni agak lama sampai skang xleh buka plus busy layan dak sara itew... Last week balik Mentakab en seben blanja hp baru..uhukhuk mekaseh ya pak seben dengan itu koi dapat la update guna hp..sonang koje..hehehe untungkan bile kawen kekeke..


24 haribulan yang lalu cukup la dak sara 9 bulan..cepat kn masa berlalu baru je rase salinkn dia aritu..ble belek balik gambar dia masa kecik rase sebak jer..sebak sebab tak sangka dapat besarkan sorang anak yang begitu lincah skali.Sekarang ni dia pandai dah duduk sendiri, berdiri, jalan kalu orang support tangan,merangkak dan sekarang ngah sibuk berdiri lepas tangan..Cuma satu je takde huhuhuhu GIGI... rompong lagi gusi yer..tapi xde gigi tu comel hehehe.


Line slow nak upload gambo..alaa stress koi huhuhu..k la nak tido..dak sara tido dah elok la kalu koi ikut sama



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...