MemBER- MemBER Koi

Leave ur link here::

Monday, April 25, 2011

Luluh hati biler Asyraf Muslim bertunang



encem yer di kau~~
Can't stop bleeding


Terjatuh tangga 44 kali NS biler menatap wajah mu..siang malam wajah mu terbayang-bayang..mandi tak basah makan tak kenyang (erk! sila caye), tido tak lena ( erk!)... huhu lihat!! betapa dirimu begitu berharga padaku sayang....tapi kenapa! kenapa! dan mengapa! di kau curang padaku setelah bertahun-tahun kite bersama..





Kau lari tinggalkan aku dan ko carik orang len dan smalam ko telah membuatkan ati ku tercarik2 macam ayam cakar tanah...luke berdarah!!...tapi tak mengapa mungkin itu lebih baik untuk mu sayang..kau lebih tahu apa yang terbek untuk mu... Aku sedar sape la aku.. aku hanya melukut di tepian gantang (betol ke peribahasa aku ni)... Dia dokter aku ni??blaja pon tak habis lagi.. im not somebody but i'm nobody (nobody!nobody! but you~~)...Tak pe sayang kalu itu membahagiakan di kau... Aku doakan kau bahgia disamping beliau yang kau cinta..biar aku aku yang membawa diri jauh dari mu..SELAMAT TINGGAL!!...huhuhuhuhuhuh





Ok babak drama dah tamat...agak2 lepas tak nak berlakon gan asyraf cenggini??? hehehe... ayat2 di atas hanyalah rekaan semata2 takde kena mengena antara NS gan asyraf mahupon sape2 yer....saje test bakat jiwang..macam tak jadik jer kan..huhu ok fine! im fail!....


Sebenaryer nak citer pasal Asyraf Muslim bertunang semalam..adui mang luluh ati NS tengok dia dah tunang tapi tak pe la dah jodoh dia..Suke tengok dia masa jadi Ustaz Amirul..suci jer hohohoho..Kang ade yang jeles ni huhu (awak ok kan??).. Dengar yer dorang nak kawin 1 Syawal nanti kat Mekah..Adui ceweet yer... Moga berkekalan la yer..Orang kata dalam tempoh pertunangan ni banyak cabaran so harap tabah menempuhi yer ok sayang? eh! sowi tersasul hehehe ok abg asyraf?? (abg la dia agi tua hoho).. So let check dis out some picer yang NS cilok dari Beutiful Nara hehehe..abang Nara sepoting kan?kan?\



















ni gambor ori Tunang si Asyaraf



Nama: Noor Dayana Hj Lokman
Umor: 24 tahun (eh! tersebaya lak)
Adik-badik: anak kedua dari 5 beradik
Umah:  Gombak
Current Status: Tunangan orang
Current Job: praktikal sebagai doktor perubatan di sebuah hospital di Melaka (Manipal University)



Akhir kata, jodoh bertemuan semua kerja tuhan..kite takleh nak kata "ane leh macam tu"... so trima lah seadanyer..kerna Allah tahu mana yang terbaik untuk umat -Nya.. yang penting ati...

p/s: pasni nak gi masukkan ati NS dalam washing machine la..bia sesuci cuci yer..huhu k la daa..asalamualaikum..

credit to: Beautiful Nara

1 comment:

SiLa NgOmEn SkIT bG nAsIhAt Pon Xpe...pade yg komen mekasih!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...