MemBER- MemBER Koi

Leave ur link here::

~We are soulmate to each other~

Nur Qaisara Adelia

Monday, May 20, 2013

Air Mata Terapi Wanita


Assalamualaikum semua da selamat sejahtera semua readers~~~


Air mata sudah sinonim dengan wanita.. tak kira kecik maupun dewasa.. bagi kte air mata dapat melegakan kegusaran, kesesakkan, jiwa gelora, kesedihan. kesakitan, kegembiraan dan segala ke-ke lah bagi wanita untuk melepaskan sesuatu yang terbuku dalam hati..

Bila dah release air mate 2.. lega yer la rase..bila hati disakiti ble kte terasa hati... air mata mesti terkeluar sendiri yer.. ajaib kan?? tengok citer sedih pon leh nanges laju2 ( i lettew kuwkuw) .

Ntah la sejak kebelakangan ni, cepat betul tersentuh pastu cepat naw nanges.. dah kalau nanges sikit2 xpe. ni berderai2 air mate turun.. sedih la sangat kunun huhu.. tengok citer toksah citer la.. tengok masterchef aznil kuar pon nanges..aptb! ..tengok orang happy pon nanges.. aiyoyo~~

Ni dah dua ari takleh nak tido, mula la kalu ade tak kena nak bad mood..dah kalu bad mood mula la muncung mulut sedepa.. ade je tak kena.. tak cukup tido pahtu keje banyak.. mula jadi letih..mood pon tak okay.. sign~~.. ni ngah pikir napela tak leh tido.. kafain takde amek sebelom tido.. semalam siap minum susu tok mudah tido tapi takleh jugak..huhuhu..semoga malam ni leh la tido

bye ol

No comments:

Post a Comment

SiLa NgOmEn SkIT bG nAsIhAt Pon Xpe...pade yg komen mekasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...