MemBER- MemBER Koi

Leave ur link here::

~We are soulmate to each other~

Nur Qaisara Adelia

Sunday, February 27, 2011

Rowan Atkinson hanya boleh jadi Mr.Bean

Antara sebab nape Rowan Atkinson hanya berjaya bawa watak Mr.Bean


sebab:





1.Watak pemain bola sepak: annoying kot jd pemain bola sepak silap2 bawa teddy sekali..=.=!

2.Watak bayi: korang rase comel ke macam ni???hehehe

3.Titanic : kalu dia belakon mesti filem ni tak jadi kotak pejabat (box office)

4. Duit : xlaku kot haha

5.Osama Laden
6. Jack Sparrow- Pirate of Carribean

7. Shrek...stress NS tgk adela

8. org tua yg stylo..emm mcm ok je haha

9.Monabean +teddy..msti harga melambung lg tinggi kalu jual haha

10. Org mengandung.. msti kua muka macam dia gak kan hehe

11. ala2 "comel" yer......

12. Auwww! seksa yer NS tgk huhu

13. Comel lak dia jd harry potter haha

14. jadi Avatar pon xleh..orang kije gelak jer

15. Edward dlm Twilight..tak leh! kang dah tak romantik dah

so!so! sebab tu dia hanya sesuai bawa watak MR.BEAN!




16. Baru seswai!! Mr. Bean







tapi korang taw tak?? kat Malaysia ni pon ade Mr.Bean...tak caye?? jap yer

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

17. Ha! ni la dia.. dia cuba masuk Raja Lawak tapi tak dapat huhu sian~~







kan! NS dah cakap tu la tak nak caye hehe..k la nak cau dulu papai

nak gi korea bercuti jap..tata!!

1 comment:

  1. Nice blog!! Tak bosan baca blog u..heeee....Keep it up dear !!! =)))))

    ReplyDelete

SiLa NgOmEn SkIT bG nAsIhAt Pon Xpe...pade yg komen mekasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...